Monday, August 23, 2010

Dpt sesuatu tp penattttt............sangat.


Salam..hai kawan2 dh lama aku x menjenguk dan menaip di blog aku nihh. Smlm aku cuti...ada hal sbnrnya. Tp x smpat nk bgtau sesapa kat opis kecuali en mizi...sbb mgu lps sibuk ngan audit kan..hhmm...
     Pagi2 lagi aku dah bersiap nk ke KL...ngan usband n adik ...si kecik tgl cm biasa kt pengasuh...cian ady. Pastu masa on the way ke Kuchai Lama, jln jame la pulak...tension!! mmg time bln posa ni tahap kesabaran aku kureng skit...ehehehe. Bla dh smpai kt bengkel kete...membe laki aku plak xder...bengang lagi..dah la pg2 td dh ada org yg buat aku marah...skang kawan laki aku lak jd mangsa keadaan. Tp aku lega bla dpt tau yg membe laki aku tu x dtg keje sbb ada kematian..
     Seterusnya aku g Pertama. Fuhh dh lama aku x ke sini..dulu masa bercintan tpt ni yg selalu aku lewati..hehehehe. Masa smpai kt kedai tu mmg lengang..syok giler klu shoping time camni (usband aku ckp la). Time kat fitting room tu kan...ntah camne tgn aku leh tersepit kat pintu tuh..aduiiiiii sakitnyerr....nasib baik aku sempat bgtau kt usband aku yg tangan aku tersepit..klu tak...abislah jari kelingking aku...smpai ke hari ni jari aku masih terasa kebas. Nasib badan.....

     Lepas gi Pertama aku g Loy Yat....mmg dpt apa yg perlu tp...penatnya hanya Tuhan saje yg tahu...si pakwe asyik mengeluh penat..penat...ehehehe..nk tergelak pulak dengo. Sampai umah pon pakwe ckp penat berkali2...hehehe..sabor je lah bang..aku ckp kat dia, lain kali kita g shoping MALAM...leh makan2..:)

No comments:

Post a Comment