Tuesday, August 3, 2010

Kursus...OBI for IPTA

Assalamualaikum to all my friends..


Hari ini tanggal 4 Ogos 2010 aku join courses OBI for IPTA at Bangunan Teknologi Maklumat, UPSI. Aku mula-mula kenal dengan OBI ni from my friend la. Saje nk tau background pasal sistem ni. Apa istimewanya dia dan feuture dia....boleh la paham tp input dia pelbagai. Kekadang pening jugak kepada den nih..heheheh. Ada 1 tahap tu aku mengantuk giler bila cikgu tu ckp pasal database..pastu wat coding lak tu..ahaksss...mmg lemah skit la bab command2 nih.

Petang ni sambung courses tp yg ni lg adventure lah sbb kita akan try buat secara live. Ini bahagian yg paling best..sbb kita akan try test n xdela nk tgk skrin jerk. Ramai peserta daripada IPTA lain termasuklah dr UIAM, UTM, UKM...dll. Not bad la sbb kalau kat luar kursus ni berbayar..lagi mahal. So i take an opportunity to join the courses lah. Just added a knowledge to improve myself.

Kursus ini akan bersambung sehingga keesokan harinya...aku doakan moga aku akan mendapat manfaat daripada ilmu yg dipelajari ini, insyaAllah.............amin

No comments:

Post a Comment