Wednesday, July 28, 2010

Wah!!! Seronoknya dpt tengok CSI Trilogy

Assalamualaikum..dah lama aku x menjengah blog. Baru hari ni berkesempatan sebab aku nk heboh pasal CSI Trilogy!! hehehehe...akhirnya dpt jugak aku tengok 3 CSI serentak...tp aku termiss 1/2 jam pertama la..ni gara2 suami aku yg dengki. Dia nk tengok cite Gerak Khas, dia ckp yg CSI start kol 10 mlm..bila aku dpt tau jerr....perang dunia ke 3 bermula..hahahahaha...anak aku tercengang2 tengok pama dia gaduh...ish3 x ptut x patut...apapun aku puji la CSI Trilogy nih CSI: Miami (Bone Voyage), CSI: New York (Hammer Down) dan CSI: Las Vegas (The Lost Girls). Masa tengok cite nih susah nk bergerak, mata pon lambat berkelip..hahaha...penangan dia tu dahsyat betol. Akhirnya dapat juga Dr. Ray Langston menyelamatkan remaja bernama Medialle..kalau aku x silap la..hihi. Akhir cerita ni aku nk nangis pon ada...sedih. Jahat betul bila geng Rusia perlakukan gadis2 camtu. Siap tanam kat padang pasir tu...aduiihhh dahsyat2. Apapun aku mmg enjoy tgk CSI Trilogy ni. Lps 10 tahun baru diorg buat 3 dlm 1....success....

Bos untuk setiap episod CSI...H, Ray n Mac

No comments:

Post a Comment