Monday, July 19, 2010

Eppy BeSd@y 'Rusydi'...PaMa Love U

Wah3....seronok nye aku hari ni. Hari ini merupakan Hari Lahir Anakku Muhammad Rusydi Mohd Rafie yang ke 1 Tahun, la...bertarikh 19 Julai 2010....alhamdulillah, PaMa doakan moga ady panjang umur n murah rezeki, jadi anak yang soleh dunia akhirat. Kalau ady nakal mama bubup tau!!  Aku x sangka dah genap setahun aku n papa membesarkan ady dengan tabahnya...hehehe. Pagi2 aku dh terdengar papa dia menyanyikan lagu 'Eppy Besday to uuuu...' to ady..alalalala...ady cam tau2 je arini besday dia..bangun pon awal daripada biasa. Skang dah pukul 5.20 ptg...aku nk balik amik si ady kecik tu n celebrate besday dia ngan pengasuh. Salam sayang buat papa, ady, sedara n rakan2 yg membaca blog aku nih...wassalam.

Selepas  itu...sambut besday ady di rumah pengasuh..

Epy Besday Rusydi...ady xde mood la mama..bru bgun tido..hehe
Dari pukul 6.00 - 6.30 petang aku stay kat umah pengasuh si ady ni meraikan hari lahir dia dengan pengasuh n jiran tetangga kat situ. Majlis tu ok cuma anak aku xde mood time tu sbb dia baru bangun tidor. Nak wat camane kan dah beli kek...so on je lah. Tengok la gambo tu, x senyum pon dia, mama dia lak yg over, x gitu?? hehehehehe..tp apapun mama n papa doakan moga ady panjang umur n murah rezeki...cepat2 jalan tau..love u.

No comments:

Post a Comment