Thursday, July 8, 2010

Ku Menangissss....

Assalamualaikum & salam jumaat buat rakan2 ku...sebenarnya dh lama aku x menangis. Inilah topik aku hari ini....hahahaha. Kelakar la pulak. Aku terpanggil nk bercerita pasal ku menangissss...aku terpikir nk tulis pasal post ni sebab aku tengah dengo lagu Rossa nih, best gilerrrrr!!! So touching. Hati aku pon sedang menangis dek kata2 orang sekeliling nih..hati aku ni mmg sensitif skit..tp tu la mulut orang kan kita xleh tutup, kena sabor je. Dulu masa kat sekolah aku dah lali dengan benda2 ni, kalau aku pk apa yg org cakap mmg sakit la. Cuma aku hanya mampu berserah pada yg Esa, aku punya kekurangan diri dan aku sedar yg aku insan yg lemah. Huaa....sedihnyerrrr!! Hanya dengan menangis je aku dpt meredakan kesakitan di hati. Hati ku mudah terusik bila kata2 tu datang dr org yg paling hampir dgn aku cam mak, abah, suami, rakan sekerja. Then aku ni jenis suka pk apa orang pk pasal perbuatan yg aku buat.....korg paham tak??? hehehehe..buat2 paham je la yer..Senang kata 'lu pikirlah hati orang skit!!' Kita tukor topik la...nasib baik pagi ni mata aku x mengantuk, sbb mlm td anak aku xleh tido..dia bangun jam 1 lebih n tidor semula jam 3 lebih. Kesian dia...demam nk pandai sesuatu kot...ok lah friends aku out dulu. 

1 comment:

  1. xyah sedey2la zarah...
    wat penat je pk kan ape org pk psl kita..
    buat bodo sudah, janji buat kerja n ckup bulan gaji masuk..huhuuuu

    ReplyDelete