Thursday, July 15, 2010

Sentiasa Terfikir ke Arah Itu

Salam...."hai kawan2". Perkataan itu yang mula2 aku dengar pagi tadi daripada seorang cleaner UPSI..huhuhu. Diorg memang friendly lah. Pagi ni aku dpt rasakan yg mood aku x berapa baik. So sorry la ye kpd sape2 yg terkena hari ni. Aku sibuk jugak la 2-3 menjak nih. Sekarang ni aku selalu pikir ke arah itu..korg nk tau tak apa?? hehehe..pasal keje la. Mulai sekarang aku kena belajar perkara2 yg berkaitan dengan sistem UPSI nih..aku kena join the group tuk mantapkan lg sistem KI...hmmm x yakin je aku leh buat. Tp xper aku ada sifu yg boleh tolong kot....hehehehe insyaAllah di mana ada usaha di situ ada jalan kan.. Jam sekarang menunjukkan angka 6.00 petang. Aku x balik lagi sbb kat luar ujan sangat2 lebat. Patut la punggung aku maleh je nk gerak balik, kalau aku gerak jugak....hhmm abis ler. Kalau ujan lebat mata aku x awas sgt...tp hati2 tu still ada...Cian ady mama terpaksa amik ady lbt skit yerr..tgu mama tau. Aku dah melalut ke mana nih...ok la guyss nk solat then tgu ujan teduh skit baru gerak balik...."Selamat Berhujung Minggu".

No comments:

Post a Comment